1. PRODUSUL:
Produsele comercializate de Kiv Fashion sunt exclusiv produse noi si sunt livrate in limita stocului disponibil. Kiv Fashion is rezerva dreptul de a nu onora o comanda in cazul in care se produce o eroare de sistem sau din alte motive independente. Daca apar modificari de pret dupa finalizarea unei comenzi, clientul va beneficia de pretul stabilit de Kiv Fashion la data plasarii comenzii. Toate preturile sunt exprimate in RON si contin TVA. Kiv Fashion nu isi asuma raspundere pentru eventualele diferente de culoare ce poate aparea intre imaginea postata pe site si imaginea afisata de ecranul clientului.
2. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
Prin completarea datelor in formularul de creare cont si/sau de comanda, clientul intelege si accepta ca datele acestuia sa fi folosite pentru procesarea si distribuirea comenzii sale. De asemenea, datele clientului vor fi introduse in baza noastra de date, avand interes de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).
3. DREPTURILE CONSUMATORULUI CONFORM LEGII NR.449/2003, ART.9-14:
“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare. Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA:
Continutul site-ului kivfashion.ro (incluzand imagini, videorui, texte, produse si alte elemente grafice) sunt proprietatea Kiv Fashion si a furnizorilor sai. Folosirea fara acordul Kiv Fashion a oricaruia dintre acestea enumerate anterior se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
5. RECLAMATII:
Pentru orice reclamatie sau problema Kiv Fashion ofera la dispozitia clientului un formular de contact (in pagina Contact) sau adresare directa la kivfashion@yahoo.com pentru a rezolva problema pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua parti nu va fi posibila, conflictul se va solutiona in instanta competenta conform legilor in vigoare.
6. FRAUDA:
Orice incercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica continutul site-ului kivfashion.ro sau de a afecta performantele serverului pe care lucreaza site-ul kivfashion.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita de catre autoritatile competente conform legislatiei in vigoare.